Міжнародна олімпіада з програмування на кубок векуа 25-26 травня 2019 р.
Змагання Кубку академіка Іллі Несторовича Векуа проходять за правилами студентської першості світу з програмування АСМ-ІСРС і є важливим етапом підготовки до першості світу українських студентів.
У зв’язку з високою складністю задач Кубку, до участі у ньому, в першу чергу, запрошуються учасники ІІІ етапу Всеукраїнської студентської олімпіади з програмування і призери ІІІ, ІV етапів Всеукраїнських шкільних олімпіад з інформатики.
Також участь у Кубку можуть брати ветерани АСМ-олімпіад, які вже закінчили навчання в університетах.
Команди складаються з 3-х або з 2-х осіб.
Можна взяти участь у обох або в одному турі.
Організаторами Кубку Векуа є Міністерство спорту і молодіжних справ Грузії, Асоціація підтримки програмування (Грузія), Сухумський державний університет у Тбілісі, Грузинський технічний університет.
Задля розширення участі українських команд, з 2014 року рішенням оргкомітету Кубку, чотири його майданчики створено в Україні.
Змагання Кубку Векуа складаються з двох турів – особистого (відбудеться 25 травня) і командного (26 травня).
Для реєстрації учасники мають заповнити до 20 травня анкету — он-лайн реєстрації за адресою: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSds7cuWf0YlHrTknS3bn89fAvGOYuz3j8g6aCjDlbfNVGh2Sw/viewform?usp=sf_link
З питаннями щодо участі у Кубку Векуа можна звертатися до координатора Кубку в Україні — професора кафедри комп’ютерних наук Вінницького національного технічного університету Месюри Володимира Івановича, email: mesyura@vntu.edu.ua, тел.: 0972647731.
Усі питання щодо конкретних умов участі на кожному з майданчиків слід адресувати:
- у Вінницькому національному технічному університеті – Месюрі Володимиру Івановичу, email: mesyura@vntu.edu.ua;
- в Одеській національній академії харчових технологій – Антоновій Альфії Раісівні, email: abantonova@i.ua;
- в Ужгородському національному університеті – Міці Олександру Володимировичу, email: alex.mitsa@gmail.com.
Кількість учасників на кожному з майданчиків може бути обмежена ресурсами організаторів.
Антонова А.Р., директор
Школи Спортивного Програмування,
доц. каф. ІТ та КБ ОНТУ